პროექტის გეგმა - არქიტექტურული ნაგებობები ჩვენს ირგვლივ
პროექტის სახელწოდება: გეომეტრიული ფიგურებით შექმნილი არქიტექტურული ნაგებობები
ჩვენს ირგვლივ.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეების
აზროვნების განვითარება ბრტყელი და სივრცითი ფიგურების მიმართ. მათი ცხოვრებაში გამოყენება და აღქმა.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მიხვდებიან და გაიაზრებენ, რომ ნაგებობები გეომეტრიული
ფიგურებია და უამრავი სხვადასხვა ფორმის გეომეტრიული ფიგურა გვხვდება
ჩვენს ირგვლივ. გეომეტრიული ფიგურები გვხვდება არქიტექტურულ ძეგლებშიც.
პროექტის მიზნები:
·
განივითარონ
შესაბამის გეომეტრიული ტერმინების გამოყენების უნარი.
·
არქიტექტურულ
ნამუშევარში სივრცით და ბრტყელი ფიგურების აღქმის უნარ-ჩვევა.
·
შემოქმედებითი უნარების განვითარება.
·
თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი:
9-10 წელი
ვადები/ ხანგრძლივობა: 10 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ დოკუმენტის შექმნის უნარი, გააცნობიერებენ გეომეტრიული
ფიგურების მნიშვნელობას, გეომეტრიული ფიგურების როლს სხვადასხვა ნაგებობის უნიკალურობაში. გაუღრმავდებათ ცოდნა და სივრცითი გეომეტრიული ფიგურების სწრაფად აღქმის
და გააზრებს უნარი . მოამზადებენ:
·
პრეზენტაციას
·
ფოტოალბომი და ვიდეო მასალას
·
სლაიდ შოუს
·
ნახატებს და ჩანახატებს.
პროექტის საჭირო
ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი,
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები, პროექტორი, ფოტოაპარატი, კალამი, ფერადი წებოვანი
ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა: კლასს დავყოფ სამ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს მივცემ დავალებას:
I ჯგუფი
- დავალებ დაათვალიერონ სოფელ შინდისში არსებული ტაძრები, გადაიღონ ფოტოსურათები, დაადგინონ
ტაძრების მშენებლობაში გამოყენებული ბრტყელი და სივრცითი გეომეტრიული ფიგურები. მოამზადონ
შესაბამის თემაზე პრეზენტაცია
II ჯგუფი-
დავავალებ მოიძიონ სურათები და ინფორმაცია საქართველოში არსებულ არქიტექტურულ ძეგლებში
და განსხვავებული არქიტექტურის ნაგებობებში (ფილარმონია) გამოყენებული გეომეტრიული
ფიგურების შესახებ.
III ჯგუფი
- დავავალებ მოიძიონ სურათები და ინფორმაცია
მსოფლიოში არსებულ არქიტექტურულ ძეგლებში და განსხვავებული არქიტექტურის ნაგებობებში
(პიზა, კოლიზეუმი) გამოყენებული გეომეტრიული ფიგურების შესახებ.
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათ. III.8. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და
აღწერა
მათ. III.9. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების გრაფიკული გამოსახულებებისა
და მოდელების შექმნა
პროექტის ხელმძღვანელი: ეკა ასანაშვილი
პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: ekaasanashvilimeoredone.blogspot.com
No comments:
Post a Comment